vendredi 29 mai 2015

Antonella is on Etsy!





Si vous êtes familier de ce blog vous connaissez bien Antonella. C'est une petite fille blonde avec de grands yeux bleus à qui il arrive de faire des bêtises... Je l'ai créée en 2008. Antonella me permet de m'exprimer sur tout les sujets, graves ou légers, en gardant toujours une pointe d'humour. 

Depuis quelques temps, je la dessine pour célébrer certaines fêtes ou évènements. Aujourd'hui, je mets en vente des impressions d'art des illustrations d'Antonella: "Antonella prépare halloween", "Trick or treat?", "Valentine's Day", "La chasse de Pâques", "May the 4th be with you" et "Antonella in Geekland" sont donc maintenant disponibles sur Etsy.

J'espère qu'elles vous plairont!


Instagram:@camillepfister


If you're a regular on this blog, you know Antonella. She is a little blonde girl with big blue eyes who sometimes does silly things… I created her in 2008. Antonella allows me to express myself on every topics, serious or minor, in a humorously way.

For some time, I draw her to fete celebrations or events. Today, Antonella becomes available on Etsy:
"Antonella gets ready for Halloween", "Trick or treat?", "Valentine's Day", "Easter Hunt", "May the 4th be with you" and "Antonella in Geekland"are now obtainable.

I hope you'll like them!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire